Arkittottelevaisuuskurssi; pk-seutu, Jyväskylä, Pori, Varkaus, Tampere

Ilmaista arkitottelevaisuuskoulutusta amstaffeille ja saman tyyppisille roduille/roduttomille.

Koira hallintaan!

Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry järjestää pentukummiensa kanssa  arkitottelevaisuuskoulutusta amstaffeille sekä amstaffin mielisille ja näköisille koirille.

Koulutus on ilmainen, ja siihen voi osallistua niin puhdasrotuisen amstaffin, kuin rekisteröimättömän/sekarotuisenkin koiran kanssa huolimatta siitä, onko omistaja yhdistyksen jäsen vai ei. Ainoa pääsyvaatimus on, että koira on ulkonäöltään amstaffin tyyppinen bull-/voimatyypin koira.

Koulutus järjestetään syksyn 2018 aikana kurssimuotoisesti eri puolilla Suomea (kahtena perättäisenä päivänä/paikkakunta). Katso oman paikkakuntasi tiedot alla olevalta listalta. Muualla myöhemmin syksyllä järjestettävien tapahtumien paikkakunnat ja päivät lisätään myöhemmin.

Syyskuun 2018 koulutukset (tarkempi paikka, kellonaika ja ilm.tiedot julkaistaan myöhemmin). Myöhemmin tulossa myös muita paikkakuntia, seuraa ilmoittelua yhdistyksen kotisivuilla ja facebookissa!

• Varkaus 5.-6.9.2018 klo 18, Navitas parkkipaikka, Wredenkatu 2.                (ilm. Tiina Kiiltomäki 040-5701203, iltaisin)
  • Espoo 8.-9.9.2018 klo 15 ja klo 16, Puolarmaarin nurmialue.                        (ilm. janika.hiltunen@hotmail.com)
  • Jyväskylä 29.-30.9.2018 klo 12 ja klo 13 Aholaidan jalkapallokenttä, Länsisauma. (ilm. s.tiainen@hotmail.com)
  • Pori 29.-30.9.2018 klo 15:30, Uudenniityn urheilukenttä, Kotojärventie.        (ilm. jonna.rovio@gmail.com)
  • Tampere (lisätietoja myöhemmin)

HUOM! Tämän kaltainen parin kerran mittainen koulutus ei ole mikään taikatemppu, jolla kaikki mahdolliset käytösongelmat pystytään ratkaisemaan. Koulutuksen tarkoitus on antaa koiran omistajalle tietoa tämän tyyppisten rotujen käyttäytymisestä, sekä pentujen (ja myös aikuisten koirien) omistajille henkilökohtaisia vinkkejä ja ohjeita, miten kunkin yksilön kanssa kannattaa edetä ja mihin asioihin ensisijaisesti tulisi kiinnittää huomiota.