Haetaan viestinnän taitajia

Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry etsii PÄÄTOIMITTAJAA ja TAITTAJAA rotuyhdistyksen jäsenlehdelle nykyisen päätoimittajan ja taittajan Kiia Terhon siirtyessä uusien haasteiden pariin vuoden vaihteen jälkeen. Amstaffi-lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

PÄÄTOIMITTAJA: Sydämesi sykkii amstaffeille, hallinnassasi on tietotekniset taidot, olet kiinnostunut yhdistystoiminnasta ja sinulla on kokemusta lehden tekemisestä. Suunnittelet lehteä yhdessä toimikunnan ja hallituksen kanssa, kuuntelet herkällä korvalla mitä koirarintamalla tapahtuu ja olet osa rotuyhdistyksen, rotujärjestön ja Kennelliiton viestintää.

TAITTAJA: Haetaan uutta taittajaa tekemään yhdessä lehden toimikunnan ja päätoimittajan kanssa tulevaisuuden jäsenlehteä. Lehden toimikunta toimittaa taittajalle materiaalit sovitun aikataulun mukaan. Taittajalla on vapaus kehittää lehden ulkoasua. Taittajan tehtävä vaatii kokemusta taittotyöstä.

Olethan yhteydessä ja kerrot itsestäsi lisää!

Hakemukset ja tiedustelut: Salina Parkkonen, sihteeri (at) amstaffiyhdistys.net
…………………………………………………….

KOTISIVUT

Yhdistyksen kotisivuille etsitään ylläpitäjää. Kotisivut on tehty WordPress -ohjelmalla. Olet aktiivinen ja kiinnostunut kehittämään kotisivuja.

Tämän hetkinen ylläpitäjä auttaa tehtävässä alkuun, ja on käytettävissä apuna myöhemminkin, mikäli ilmaantuu ongelmia.

Yhteydenotot ja tiedustelut: Salina Parkkonen, sihteeri (at) amstaffiyhdistys.net