Arkitottelevaisuuskoulutus – eri puolilla Suomea

Koira hallintaan!

Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry järjestää pentukummiensa kanssa  arkitottelevaisuuskoulutusta amstaffeille sekä amstaffin mielisille ja näköisille koirille.

Koulutus on ilmainen, ja siihen voi osallistua niin puhdasrotuisen amstaffin, kuin rekisteröimättömän/sekarotuisenkin koiran kanssa huolimatta siitä, onko omistaja yhdistyksen jäsen vai ei. Ainoa pääsyvaatimus on, että koira on ulkonäöltään amstaffin tyyppinen bull-/voimatyypin koira.

Koulutuksia järjestetään jälleen kesän ja syksyn 2019 aikana kurssimuotoisesti eri puolilla Suomea (noin 2h). Tarkempia paikkakuntakohtaisia tietoja julkaistaan myöhemmin (tietoja päivitetään ao. listalle sitä mukaa, kun ne varmistuu).

Kerrothan ilmoittautuessasi koiran lempinimen, iän ja mahdollisen rodun. Kerro myös, mikäli sinulla on joku erityinen asia, johon toivot erityisesti koirasi kohdalla kiinnitettävän huomiota.

— Korvaa sähköpostin (at) @-merkillä, ja poista välilyönnit. —

• Jyväskylä 1.7. ja 5.8. alk.klo 18. Ilmoittautumiset ja tiedustelut Saija Tiainen, s.tiainen (at) hotmail.com
  • Pääkaupunkiseutu, ilmoitetaan myöhemmin
  • Pori 23.7. ja 25.7. alk. klo 18. Ilmoittautumiset ja tiedustelut Jonna Rovio, pentukummipori (at) gmail.com
  • Seinäjoki, ilmoitetaan myöhemmin
  • Rovaniemi, ilmoitetaan myöhemmin
  • Kajaani, ilmoitetaan myöhemmin

HUOM! Tämän kaltainen parin tunnin mittainen koulutus ei ole taikatemppu, jolla kaikki mahdolliset käytösongelmat pystytään ratkaisemaan. Koulutuksen tarkoitus on antaa koiran omistajalle tietoa tämän tyyppisten rotujen käyttäytymisestä, sekä pentujen (ja myös aikuisten koirien) omistajille henkilökohtaisia vinkkejä ja ohjeita, miten kunkin yksilön kanssa kannattaa edetä ja mihin asioihin ensisijaisesti tulisi kiinnittää huomiota.