DNA-joukkotestausta 1.10.2022 Kuopiossa

Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry:n jalostustoimikunta järjestää geenitestausta 20-vuotisjuhlatapahtuman yhteydessä lauantaina 1.10.2022 Kuopiossa

Tapahtumapaikka Koiramekka

• Jokainen testaukseen osallistuvan koiran omistaja tilaa testipaketin itse
  • Kennelliiton näytteenottaja ottaa näytteen ilmaiseksi (poskisolunäyte)
  • Yhdistys huolehtii näytteiden postituksesta

HUOM! Testipaketti kannattaa tilata mahdollisimman pian.

Ilmoittautumiset 25.9.2022 mennessä tällä lomakkeella (täytä jokaisesta koirasta oma lomake).

Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry tukee järjestettäviä joukkotestaustilaisuuksia maksamalla testin näytteenotto- ja postikulut. Tällöin joukkotestauksen järjestäjä sitoutuu järjestämään tilaisuuden mahdollisimman pienillä näytteenottokuluilla. Yhdistyksen tukema joukkotestaustilaisuus rinnastetaan yksittäisen testin korvausmenettelyyn. Testatun koiran omistaja sitoutuu alla oleviin tuloksien luovutussääntöihin.

Korvauksen saaja sitoutuu toimittamaan testituloksen kopion Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry:lle, joka toimittaa toisen kopion testituloksesta Staffordshirenbullterrieriyhdistys ry:lle. Korvauksen anoja luovuttaa yhdistyksille oikeuden julkaista testitulokset internetsivuillaan, julkaisuissaan ja vuosikirjoissaan sekä muissa yhdistysten tarpeellisiksi katsomissa yhteyksissä. Yhdistyksillä on oikeus luovuttaa testitulos kolmannelle osapuolelle ilman erillistä suostumusta.