20-vuotisjuhla tapahtuma 1.10.2022 KuopiossaNew!!

Tule mukaan viettämään mukava päivä amstaffien ja amstaffiharrastajien parissa 1.10.2022 Kuopion Koiramekkaan! Open Show Kutsu ja aikataulu Open show luettelo Reaaliaikainen tulosseuranta Tulokset tallennetaan mahdollisuuksien mukaan reaaliaikaisesti - ellei tekniikka toisin päätä. Tulossivu päivittyy noin viiden minuutein välein. Rally-Toko rotumestaruus Kisakirje ja aikataulu Tulospalvelu

Koiran haasteellinen käyttäytyminen -webinaari perjantaina 18.11.New!!

Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry järjestää webinaarin koiran haasteellisesta käyttäytymisestä, jossa luennoitsijana toimii eläintenkouluttaja ja useamman amstaffin omistava Nina Jäntti. Ilmoittautumiset webinaariin täältä! Tiedustelut webinaarista: oona.reponen(at)amstaffiyhdistys.net

Kokeet ja kilpailut
Rally-tokon rotumestaruuden alustava aikatauluNew!!

Rally-tokon 1.10.2022 alustava aikataulu. Ilmoittautuminen avautuu klo 7:30. Mittaus ennen ALO-rataan tutustumista.

Halloween Match Show sunnuntaina 16.10. TampereellaNew!!

Tervetuloa Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry:n järjestämään match showhun Tampereelle! Match Show järjestetään su 16.10.22 Tampereen Hervannassa kauppakeskus DUOn parkkihallissa. Ilmoittaudu ennakkoon täältä!

Jäljestyksen alkeet -kurssi Espoossa

Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry järjestää Jäljestyksen alkeet -kurssin Espoossa lokakuun aikana. Osallistuaksesi kurssille sinun tai koirasi ei tarvitse osata mitään, kiinnostus nenätyöskentelyyn riittää! Jäljet tehdään metsään ja koirat suorittavat vuorotellen. Lisätietoja ja ilmoittautumiset: laura.tunkkari@hotmail.com Tervetuloa!

Näyttelykoulutusta Lappeenrannassa ja Kuopiossa

Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry järjestää Lappeenrannassa ja Kuopiossa näyttelykoulutusta. Lappeenrannan koulutukset: Ke 28.9. klo 18 Su 2.10. klo 12 Kuopion koulutukset: Tulossa lokakuussa

Tuotemyynti
Amstaffikalenteri 2023 ennakkotilaus

Vuoden 2023 Amstaffikalenteri nyt tilattavissa! Kalenterien tilaaminen tapahtuu tänä vuonna ennakkotilauksena 15.11.2022 mennessä. Täyttämällä tilauslomakkeen varmistat vuoden 2023 kalenterin saannin. Kalenterit saa noudettua joulukuussa Koiramessuilta yhdistyksen infopisteeltä tai postitettuna kotiin. Tästä tilauslomakkeeseen!

DNA-joukkotestausta 1.10.2022 Kuopiossa

Liity jäseneksi Amstaffiyhdistykseen

Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry on 2002 perustettu rotuyhdistys, joka on Suomen Kennelliitto - Finnska Kennelklubben ry:n, Staffordshirenbullterrieriyhdistys SBTY ry:n, Suomen Palveluskoiraliiton sekä Helsingin Seudun Kennelpiirin jäsen. Jäsenenä saat Amstaffi-lehden kotiin kannettuna 4 kertaa vuodessa. Lehdessä on asiaa laidasta laitaan, mm. terveys-, koulutus- ja jalostusaiheisia artikkeleita sekä ajankohtaista tietoa rodusta ja yhdistyksestä. Vain yhdistyksen jäsenillä on mahdollisuus […]

Rally-tokokoulutus Tampereella lauantaina 17.9.

Tervetuloa rally-tokokoulutukseen Tampereelle lauantaina 17.9. klo 10-17! Kouluttajana toimii Suomen ensimmäisen amstaffin rally-tokovalioksi kouluttanut Elli Riihinen, joka on SPKL:n pätevöimä rally-toko- ja arkitottelevaisuuskoulutusohjaaja. Hän on ollut edustamassa myös useissa arvokilpailuissa. Koulutus järjestetään Tampereella TamSK-hallilla osoitteessa Luhtaantie 58. Hinta on jäseneltä 60€ ja ei-jäseneltä 75€. Ilmoittautumiset ja tiedustelut s.tiainen(at)hotmail.com.