Jäsenmaksut 2022New!!

Amstaffiyhdistyksen vuosikokous 17.4.2021 on hyväksynyt jäsenmaksuiksi vuodelle 2022: varsinainen jäsen 29€ /vuosi perhejäsen 5€ /vuosi liittymismaksu 15€ (ei tarvitse maksaa, mikäli olet uusi jäsen, tai aiemmasta jäsenyydestä on yli 2v aikaa) linkkimaksu 10€ (linkki- ja jäsenmaksun maksaneiden kasvattajien tiedot lisätään kasvattajia-sivulle) kasvattajan ilmoittama pentuejäsen 12€/ensimmäinen vuosi, ei liittymismaksua (huom! Pentuejäseneksi hyväksyttävän henkilön, jonka aiemmasta jäsenyydestä […]

Pentuekysely rodun kasvattajille

Jalostustoimikunta toteuttaa pentuekyselyn rodun kasvattajille, jolla kartoitetaan amstaffien lisääntymiseen liittyviä asioita.   Toivoisimme, että mahdollisimman moni kasvattaja vastaa seuraavaan pentuekyselyyn. Kyselyn tuloksia käytetään apuna rodun JTO:n (jalostuksen tavoiteohjelma) laatimisessa. Kyselyn vastausaika päättyy 20.12.2021. Tiedustelut jalostustoimikunta (at) amstaffiyhdistys.net

Etsitään kirjanpitäjää

Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry hakee uutta kirjanpitäjää hoitamaan yhdistyksen kirjanpitoa vuosikokouksesta 5.3.2022 alkaen. Tehtävään perehdyttäminen olisi hyvä aloittaa vuoden alusta. Kirjanpitäjän tehtäviin kuuluu: - kirjanpito Visma Netvisor ohjelmalla - yhteistyö kirstunvartijan kanssa - tulorekisteri-ilmoitukset - tilinpäätös Tehtävään valittavan tulee olla riittävän perehtynyt yhdistysten kirjanpitoon. Ole yhteydessä ja kerro itsestäsi. Tiedustelut ja hakemukset: anitta.koski (at) amstaffiyhdistys.net

Näyttelykoulutusta ja ohitusharjoituksia Kuopiossa

Näyttelykoulutusta ja ohitusharjoituksia amstaffeille Kuopiossa 11.12.2021 klo 13-15. Hinta 10€/osallistuja. Ilmoittautumiset ja tiedustelut: tuijakokotti (at) gmail.com

Näyttelykoulutusta Lappeenrannassa

Näyttelykoulutusta Lappeenrannassa Heartraiders Akatemian Hallilla 1.12 klo 17.30 8.12 klo 19.30 16.12 klo 17.30 Hinta 5€/osallistuja/kerta. Rajoitettu osallistujamäärä! Ilmoittautumiset ja tiedustelut eevastiina.sokkanen (at) gmail.com

Koira hallintaan -ohitusharjoitus Joensuussa 20.11 klo 13.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut Sinikka 041-7427187 / sinikka.vilenius82 (at) gmail.com Mahdollisuus myös näyttelyharjoituksiin talven aikana, kysy lisää Sinikalta!

HUOMIO! Sivuston lomakkeista

Osa sivustolla olevista lomakkeista (esim. liity jäseneksi ja pentueilmoitus) eivät ole tällä hetkellä toiminnassa. Pahoittelemme tilannetta, ja pyrimme saamaan ne kuntoon ensi tilassa.

Amstaffikalenteri

Amstaffikalenterit 2022 ovat pian ostettavissa, kysy lisää tuotemyyjältä tuotemyynti (at) amstaffiyhdistys.net

Amstaffi 4/2021 -lehden JOULUTERVEHDYKSET

Kasvattajien ja harrastajien jouluilmoitukset julkaistaan jälleen Amstaffi 4/2021 -lehdessä. Jäsenetuhinta on -50 % halvempi kuin normaali ilmoitus, ilmoitushinnat löytyvät Amstaffi 3/2021 -lehden sivulta 2. Toimita painovalmis materiaali viimeistään 1.11.2021 mennessä toimitus (at) amstaffiyhdistys.net.

Muut
Hallituksen sihteerin ja jäsensihteerin nimitykset

Hallitus etsi apukäsikseen sihteeriä syyskuussa. Kyselyitä tuli muutamia, ja tehtävään ilmoittautui halukkaaksi kaksi henkilöä. Hallitus valitsi sihteerin toimeen Salla Rantapelkosen. Salla tulee mukaan jo heti lokakuun kokoukseen 25.10. Kiitämme kaikkia tehtävästä kiinnostuneita, ja onnea Sallalle uudesta toimesta! Uutena jäsensihteerinämme toimii Tiina Jokelan paikalla kuluvan kauden loppuun hallituksen varapuheenjohtaja Laura Parviainen.