Yhdistyksestä

Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry on Suomen Kennelliiton alainen jäsenyhdistys sekä Staffordshirenbullterrieriyhdistys SBTY ry:n alainen rotuyhdistys. Yhdistyksen tarkoitus on edistää amerikanstaffordshirenterrierien kasvatusta ja jalostusta sekä toimia aatteellisena yhdistyksenä jäsenten keskuudessa näiden koiraharrastusten edistämiseksi.

Liity jäseneksi

Jokainen jäsen on yhdistykselle tärkeä! Jäsenenä pääset vaikuttamaan yhdistyksen ja rodun tulevaisuuteen, pääset osallistumaan tiettyihin tapahtumiin edullisemmin ja mahdollisesti etusijalta, saat jäsenlehden neljä kertaa vuodessa sekä saat tilattua yhdistyksen tuotemyynnin tuotteita jäsenhinnalla.

Rekisteröity pentu

Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry muistuttaa amstaffia ostavia tarkistamaan, että pentu on asianmukaisesti rekisteröity Suomen Kennelliittoon. Rekisteröity pentu takaa tietyt terveydelliset perusasiat ja antaa ostajalle paremman kuluttajasuojan. Tuontikoiran ostajia kehotetaan selvittämään koiran alkuperä ja tuojan perustelut koiran Suomeen tuomiselle. Luotettavan ja asianmukaisen kasvattajan tuki amstaffin omistajalle voi olla kultaakin arvokkaampi.

Pentuopas

Pentuopasta on uusittu, ja amstaffeilla on nyt ikioma pentuopas! Pentuoppaasta löydät paljon tietoa pentuelämästä, amstaffista rotuna ja amstaffin kanssa harrastamisesta. Voit ostaa pentuoppaan tutustuaksesi rotuun jo ennen pennun tuloa!

Aiempia uutisia

Korjattavaa, päivitettävää?