Amstaffi-kalenterin 2025 ennakkotilaus

21.10.2024

Hanki upea kalenteri amstaffien kuvilla vuodelle 2025! Jokaisen kuukauden aukeamalta löytyy vinkki, jonka avulla voit viettää koirasi kanssa aikaa!

Amstaffi-kalenteri 2025:

• Erikoishinta ennakkotilaajille!
  • Joka kuukauden aukeamalta löydät vinkin yhteiseen tekemiseen!
  • Upea kalenteri, joka sopii täydellisesti omaan kotiin tai lahjaksi amstaffien ystävälle

Kurkkaa kalenterikuvat alta ja tilaa nyt! 👇 Samalla tuet rodun omaa yhdistystä.

Kalenterin hinta:

• Ennakkotilaus 3.11. mennessä 7 €/kpl
  • Normaalihinta 10 €/kpl

Hinnat eivät sisällä postikuluja. Postikulut ovat 5 €/kalenteri. Ostaessasi useamman kalenterin, kysy postikulut verkkoherra@amstaffiyhdistys.net.

Kalenterin voit noutaa ilman postikuluja Koiramessujen 7.-8.12.2024 Rotutorilta amstaffiyhdistyksen osastolta. Osastolta voit myös ostaa kalentereita normaalihintaan.

Ennakkotilaa kalenteri 3.11.2024 mennessä.

Lisätietoja:
verkkoherra@amstaffiyhdistys.net

Älä jää ilman! Tilaa heti ja nauti amstaffien seurasta läpi vuoden 2025! ❤️🐾

Tilaa Amstaffi-kalenteri 2025 ennakkoon!

Voit tilata Amstaffi-kalenterin 2025 ennakkoon hintaan 7 €/kpl. Tilaus on sitova.

Tilaajan tiedot

Tilauksen tiedot

Tilauksen toimitus
  1. Olen tutustunut tietosuojaselosteeseen ja hyväksyn, että tietojani käsitellään tietosuojaselosteen mukaisesti.
  2. Tilaus on sitova.
Olen lukenut ylläolevat ehdot (1-2) ja hyväksyn ne.
Esimerkkikuva kalenterinäkymästä.