Muutoksia Rally-toko koulutuspäivään

16.6.2024

Valitettavasti Elli Riihisen järjestämät Rally-toko koulutuspäivät 29.6 & 24.8 on jouduttu perumaan.

Elli tarjoaa seuraavaa koulutusta peruuntuneen tilalla.

31.8 lauantaina noin 6h live koulutus hallissa.

Koulutukseen osallistujille on Facebook ryhmä jossa joka viikko vaihtuva teema tehtäviä ja rataa (pätkiä) joihin kommentointi ja palautteen anto. Ryhmän tehtävä pyörii heinä- ja elokuun.

Yhdistyksen jäsenille hinta 90€ ja muille 105€. Ilmoittautumiset on sitovia. Koulutus toteutetaan 4 osallistujalle ja maksimissaan mahtuu mukaan 10.

Pelkkään Facebook ryhmään (vain etänä) koulutukseen otan Max. 20 henkeä (etusijalla live päivään osallistujat).

Pelkkä Facebook ryhmä koulutus heinä ja elokuun ajan hintaan jäsenille 50€ ja muille 65€

Halli päivänä saa myös yksityistunteja. Jäsenet 50€ tunti ja muille 65€ tunti.

Muutoin kesällä voi kysellä yksityistunteja myös suoraan. Hinta alkaen 25€/h, hinta muodostuu paikan mukaan.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut:

elli.riihinen@gmail.com

Ellin meriitit edellisen amstaffin kanssa:

Rally-toko valio, 6 SM yksilö osallistumista joissa 2 kertaa finaalissa, osallistunut NOM karsintoihin. Piirinmestaruus hopeaa ja pronssia. Lisäksi pätevyys arkitottelevaisuuden koulutusohjaajana, rally-tokon koulutusohjaajana, koiratanssin koulutusohjaajana sekä useita koetoimitsijapätevyyksiä.

"Rally-toko on lähellä sydäntäni ja hankin kokoajan lisää tietoja ja taitoja lajista." -Elli