Ilmoittaudu Open Showhun 25.8.2024

Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry järjestää epävirallisen Open Show -tapahtuman amerikanstaffordshirenterriereille 25.8.2024 Ypäjällä Pertunkaaren Urheilukentällä, pohjana nurmikenttä. Tuomarina toimii Ben Regeer, Kennel Slamdunk, Hollanti. Tuomarin esittelyn löydät täältä.
Osoite: Pertuntie 5, 32100 Ypäjä.

Voit ilmoittaa koirasi näyttelyyn alta löytyvällä lomakkeella maksettuasi ilmoittautumisen. Täytä jokaisesta ilmoittamastasi koirasta erillinen lomake. Tähdellä (*) merkityt kysymykset ovat pakollisia. Ilmoittautumislomake vaatii maksun arkistointitunnuksen. Maksa ensin ilmoittautumismaksu ja lähetä sitten ilmoittautumislomake. Voit maksaa useamman koiran samassa ilmoittautumismaksussa ja lisätä saman arkistointitunnuksen kaikkien koirien ilmoittautumislomakkeisiin.

Jälkeläis- ja kasvattajaluokkiin ei ilmoittautumista! Näyttelytoimikunta hoitaa em. luokkien ilmoittautumisen automaattisesti näyttelyyn ilmoitettujen koirien perusteella. Kastroidut urokset saavat osallistua niihin luokkiin, joihin ne osallistuisivat ilman toimenpidettä. Turistiluokka on tarkoitettu koirille, joilla on esim. purentavika, liikaa valkoista tai häntämutka. Typistetyillä koirilla ei ole osallistumisoikeutta.

Tiedustelut:
Eeva Lehtonen
jalostustoimikunta@amstaffiyhdistys.net

Maksutiedot:

Suomen amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry jäsenille "Juhannushulinat" 20.-23.6 - 15€ / koira, Ei-jäsen 35€ / koira

24.6. - 28.7. 22€ / koira, saman omistajan kolmas jne. koira 15€, Ei-jäsen 35€ / koira

29.7 - 4.8. 35€ / koira

Saaja: Suomen amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry

Tilille: FI1281 4697 1023 6497
Viite: 30300

Ilmoittautumislomake

Omistajan tiedot

Amstaffiyhdistyksen jäsen

Koiran tiedot

Sukupuoli:

Maksutiedot

29.7 - 4.8. 35€ / koira

Saaja: Suomen amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry
Tilille: FI1281 4697 1023 6497
Viite: 30300

Ilmoittaessasi useamman koiran voit maksaa ilmoittautumismaksut samassa maksussa. Laita tällöin kaikkien koirien tietoihin kokonaissumma ilmoittautumismaksuista ja kyseisen maksun arkistointitunnus.

Olen tutustunut tietosuojaselosteeseen

Hyväksyn, että tietojani säilytetään ja käytetään tietosuojaselosteen mukaisesti.