Koira hallintaan -työryhmä

Koira hallintaan -työryhmä on perustettu vuonna 2017 ehkäisemään koirahyökkäyksiä ja edistämään vastuullista koiranomistajuutta, erityisesti voimakoirarotuisten koirien omistajien keskuudessa. Työryhmän keskeinen tavoite on tarjota matalan kynnyksen toimintaa, joka on kaikille avointa ja ilmaista.

Työryhmä koostuu yhdistyksen jäsenistä, jotka haluavat edistää vastuullista amstaffien pitoa. Työryhmän toiminta keskittyy levittämään tietoa voimakoiraroduista ja niiden erityispiirteistä. Lisäksi toiminnassa pyritään korostamaan omistajan vastuun merkitystä koiran hyvinvoinnin ja yhteiskunnan turvallisuuden näkökulmasta.

Kaikki työryhmän järjestämä toiminta on ilmaista. Työryhmän pyrkii siihen, että jokainen voimakoirarotuisten koirien omistaja kokisi saavansa tarpeellista tukea ja tietoa koiransa kasvatukseen ja hallintaan. Oikeanlaisella ohjeistuksella ja yhdistyksen tuella voidaan merkittävästi edistää turvallista yhteiseloa ihmisten ja koirien välillä.

Mikäli haluat mukaan Koira hallintaan -työryhmään, laita viestiä yhdistyksen sihteerille:
sihteeri@amstaffiyhdistys.net

Koira hallintaan -työryhmän jäsenet