Pentulista

Pentuvälityksen tiedot

Sähköpostiosoite: pentutiedustelu@amstaffiyhdistys.net

Päivitettävää? Lähetä sähköpostia pentuvälittäjälle. Muistathan laittaa valokuvat sähköpostin liitteeksi halutessasi.

HUOM. Toimita kopiot ataxiatodistuksista, jos koiran tai sen vanhempien tietoja ei löydy yhdistyksen listalta. Mikäli pentueen vanhemmilla on terveystutkimustuloksia tai titteleitä, joita ei löydy Kennelliiton jalostustietokannasta ja haluat ne mukaan ilmoitukseen, niin toimita ko. tiedot pentuvälittäjälle sähköpostitse.

Pentuelistan päivitykset tapahtuvat n. kerran viikossa (huomioithan, että esim. kesäaikaan päivitysväli voi olla pidempikin).

Lista päivitetty 18.4.2024

Astutetut

Kennel Vienava

Sara Jäntti, Järvenpää

kennelvienava@gmail.com

kennel Vienava

Linkki jalostustietojärjestelmään

Old Mountain's Northern Star

Golden Ferya Autumn Glory

Ataksiagen. tervegen. terve
DVL2

Syntyneet

Kennel Arctic Classic

Suvi Paunimo & Saku Tuovinen

arcticclassic@hotmail.com

Syntynyt 14.4. 5 urosta ja 5 narttua.

Linkki jalostustietojärjestelmään

Royaltybolt Nothing To Add

Arctic Classic As Beautiful As Mom

Ataksiatervekantaja
DVL2tervekantaja

Kennel Purplecloud

Piritta Hynninen, Pieksämäki

pirittakarvonen@gmail.com⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Syntynyt 11.4.2024 1 uros ja 6 narttua. Vapaana 4 narttua.

Linkki jalostustietojärjestelmään nimeen

Royaltybolt No Words Needed

Purplecloud Autumn Flaming Heart

Ataksiatervekantaja
DVL2
terve

Muut kotia etsivät

Nuori narttu (2v) etsii uutta loppuelämän kotia.

Tuotu ulkomailta Suomeen jalostuskoiraksi, mutta ei sovellu jalostuskäyttöön, joten siksi etsimme uutta kotia. Koira sijaitsee Mäntsälässä. Uusi koti mieluiten pk-seudulta, mutta hyvän kodin löytyessä välimatka ei ole este. Elänyt useamman koiran laumassa, joten toiveissa toisen koiran kaveriksi. Kiltti, tottelevainen, peruskäskyt hallussa. Toiveissa koti, jolla kokemusta rodusta tai vastaavasta.

Yhteydenotot puhelimitse

Janika Hiltunen

Juniori narttu (9,5kk) Vienava Chocolate Salted Caramel etsii uutta kotia koirasta riippumattomista syistä.

Terve ollut tähän asti. Perus käskyt osaa, ei rähjää hihnassa. Toki huomioidaan koiran ikä ja peruskoulutuksen tarve jatkossakin. 🙂 Mieluusti kotiin, jossa saisi elää ainoana koirana ja kotiin, jossa olisi jo kokemusta koirista. Sijaitsee tällä hetkellä Järvenpäässä, johon koiraa pääsee tapaamaan. Kyselyt ja lisätiedot yv:llä tai sähköpostiin kennelvienava@gmail.com

Hyödyllisiä linkkejä pentua ostaessa

1. Haluan amstaffin
  2. JTO (Jalostuksen tavoiteohjelma)
  3. Pennun ostaminen vaatii harkintaa

Amerikanstaffordshirenterrierin pennun tulee olla rekisteröity ja tunnistusmerkitty. Pennun vanhempien tulee täyttää vähintään PEVISA terveystutkimukset.

Älä osta pentua ataksiatestaamattomista vanhemmista!
Ataksiasta lisää täältä.