Vuoden 2015 Open Show

Miksi minun pitäisi liittyä?
Amstaffiyhdistyksen jäsenenä saat jäsenlehden ja ensimmäisten joukossa tiedon tapahtumista sekä etusijan yhdistyksen järjestämiin koulutuksiin, tapahtumiin ja kokeisiin. Osallistuminen tapahtumiin on usein halvempaa yhdistyksen jäsenille. Lisäksi yhdistyksen amstaffiaiheiset myyntituotteet on tarkoitettu jäsenille.

Miten liityn?
Amstaffiyhdistyksen jäseneksi pääset ottamalla yhteyttä yhdistyksen jäsensihteeriin sähköpostitse: jasensihteeri(at)amstaffiyhdistys.net, soittamalla (jäsensihteerin muut tiedot löydät yhteystiedot -sivulta) tai täyttämällä tämän sivun lopussa olevan lomakkeen.

HUOMIO! Vuosikokouksessa 27.4.2019 tehtiin päätös, että ensimmäistä kertaa liittyvältä ei peritä liittymismaksua. Liittymismaksu koskee siis vain niitä, jotka ovat jo aiemmin olleet yhdistyksen jäseniä, ja aiemmasta jäsenyydestä on alle 2v aikaa.

Maksa jäsenmaksu (ja mahdollinen liittymismaksu) ja lähetä jäsensihteerille:

• koko nimesi (ja mahdollisen perhejäsenen nimi),
  • osoite,
  • sähköpostiosoite,
  • puhelinnumero (vapaaehtoinen),
  • oletko ollut aiemmin jäsen (ja onko aiemmasta jäsenyydestä alle 2 vuotta aikaa),
  • kuittikopio jäsen- ja liittymismaksusta.

Mikäli et saa jäsenhakemukseesi kuittausta 3 viikon kuluessa, pyydämme ottamaan uudelleen yhteyttä.

Hallitus hyväksyy uudet, jäsenmaksun maksaneet jäsenet kokouksessaan. Hyväksymisen jälkeen sinut lisätään jäsenrekisteriin, jolloin saat jatkossa lehdet kotiisi. Ilmoitathan myös osoitteen- ja nimenmuutokset jäsensihteerille, jotta lehden tulo ei keskeydy.

Amstaffiyhdistyksen vuosikokous on hyväksynyt jäsenmaksuiksi vuodelle 2019

• varsinainen jäsen 27€ /vuosi
  • perhejäsen 5€ /vuosi
  • liittymismaksu 15€ (ei tarvitse maksaa, mikäli olet uusi jäsen, tai aiemmasta jäsenyydestä on yli 2v aikaa)
  • linkkimaksu 10€ (linkki- ja jäsenmaksun maksaneiden kasvattajien tiedot lisätään kasvattajia-sivulle)
  • kasvattajan ilmoittama pentuejäsen 10€/ensimmäinen vuosi, ei liittymismaksua (huom! Pentuejäseneksi ei hyväksytä henkilöä, jonka aiemmasta jäsenyydestä on alle 2v aikaa)
  • kasvattajan ilmoittaman pentuejäsenen perhejäsen 1€/ensimmäinen vuosi

Perhejäsenelle ei toimiteta omaa lehteä. Jos kasvattaja maksaa jäsenmaksut, ilmoittaa hän uusien jäsenehdokkaitten nimet ja yhteystiedot jäsensihteerille.

Miten maksan?
Tilitiedot:
Saaja: Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry
Tili: Danske Bank FI1281 4697 1023 6497

Viesti: jäsenmaksu + vuosiluku ja oma nimesi (tai jäsennumero, jos sinulla on jo sellainen).

Käytäthän viestikenttää rahastonhoitajan työn helpottamiseksi, kiitos. Jos maksu tulee jonkun muun tililtä, merkitse kenen jäsenmaksusta on kyse.

Muistathan hoitaa jäsenmaksusi ajoissa!
Yhdistyksen sääntöjen mukaan vuosittainen jäsenmaksun eräpäivä on 31.5. Jäsenmaksulappu toimitetaan Amstaffi-lehdessä. Mikäli jäsenmaksua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, on hallituksella oikeus erottaa jäsen eräpäivästä seuraavassa kokouksessaan.

Voit liittyä jäseneksi myös tällä lomakkeella

Suomen amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry:n tietosuojaseloste.

Liity jäseneksi (tai ilmoita osoitteenmuutos)

Varmiste