Vuoden 2015 Open Show

Miksi minun pitäisi liittyä?
Amstaffiyhdistyksen jäsenenä saat jäsenlehden ja ensimmäisten joukossa tiedon tapahtumista sekä etusijan yhdistyksen järjestämiin koulutuksiin, tapahtumiin ja kokeisiin. Osallistuminen tapahtumiin on usein halvempaa yhdistyksen jäsenille. Lisäksi yhdistyksen amstaffiaiheiset myyntituotteet on tarkoitettu jäsenille.

Miten liityn?
Amstaffiyhdistyksen jäseneksi pääset ottamalla yhteyttä yhdistyksen jäsensihteeriin sähköpostitse (jasensihteeri@amstaffiyhdistys.net), soittamalla (jäsensihteerin muut tiedot löydät yhteystiedot -sivulta) tai täyttämällä tämän sivun lopussa olevan lomakkeen.

Maksa jäsen- ja liittymismaksu ja lähetä jäsensihteerille:

• koko nimesi (ja mahdollisen perhejäsenen nimi)
  • puhelinnumero
  • osoite
  • mahdollinen sähköpostiosoite
  • Oletko ollut aiemmin jäsen (ja jos olet, onko edellisen jäsenyytesi loppumisesta yli 2 vuotta aikaa). Uusien jäsenien (= ei aikaisempaa jäsenyyttä tai aikaisemman jäsenyyden loppumisesta on yli 2 vuotta) liittymismaksu sisältää 2 vanhaa Amstaffi-lehteä.
  • Kuittikopio jäsen- ja liittymismaksusta.

Mikäli et saa jäsenhakemukseesi kuittausta 3 viikon kuluessa, pyydämme ottamaan uudelleen yhteyttä.

Hallitus hyväksyy uudet, jäsenmaksun maksaneet jäsenet seuraavassa kokouksessaan. Hyväksymisen jälkeen sinut lisätään jäsenrekisteriin, jolloin saat jatkossa lehdet kotiisi. Ilmoitathan myös osoitteenmuutokset jäsensihteerille, jotta lehden tulo ei keskeydy.

Amstaffiyhdistyksen vuosikokous on hyväksynyt jäsenmaksuiksi vuodelle 2016:

• varsinainen jäsen 27€ /vuosi
  • perhejäsen 5€ /vuosi
  • liittymismaksu 15€. Uusien jäsenien (= ei aikaisempaa jäsenyyttä tai aikaisemman jäsenyyden loppumisesta on yli 2 vuotta) liittymismaksu sisältää 2 vanhaa Amstaffi-lehteä.
  • linkkimaksu 10€ (linkki- ja jäsenmaksun maksaneiden kasvattajien tiedot lisätään kasvattajia-sivulle)
  • kasvattajan ilmoittama pentuejäsen 10€/ensimmäinen vuosi, ei liittymismaksua (ei sisällä vanhoja lehtiä)
  • kasvattajan ilmoittaman pentuejäsenen perhejäsen 1€/ensimmäinen vuosi

Ensimmäisen vuoden jäsenmaksu on siis 15€+27€.

Perhejäsenelle ei toimiteta omaa lehteä. Jos kasvattaja maksaa jäsenmaksut, ilmoittaa hän uusien jäsenehdokkaitten nimet ja yhteystiedot jäsensihteerille.

Miten maksan?
Tilitiedot:
Saaja: Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry
Tili: Aktia FI2640552020149052
Viesti: jäsenmaksu + vuosiluku

Käytäthän viestikenttää rahastonhoitajan työn helpottamiseksi, kiitos. Jos maksu tulee jonkun muun tililtä, merkitse kenen jäsenmaksusta on kyse.

Muistathan hoitaa jäsenmaksusi ajoissa!
Yhdistyksen sääntöjen mukaan vuosittainen jäsenmaksun eräpäivä on 31.5. Jäsenmaksulappu toimitetaan Amstaffi-lehden keskiaukeamalla, jonka voit repäistä laskulaatikkoon muistutukseksi. Mikäli jäsenmaksua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, on hallituksella oikeus erottaa jäsen eräpäivästä seuraavassa kokouksessaan.

Voit liittyä jäseneksi myös tällä lomakkeella

Liity jäseneksi (tai ilmoita osoitteenmuutos)

Varmiste