Lisää pentue listalle

Voit ilmoittaa astutukset ja pentueet Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriydistyksen listalle joko alla olevalla lomakkeella tai lähettämällä samat tiedot sähköpostitse pentuvälittäjälle: pentutiedustelu@amstaffiyhdistys.net.

Päivitykset jo julkaistuihin pentueisiin pyydetään lähettämään sähköpostitse. Tiedot pyritään päivittämään viikon sisällä.

Lue pentuelistan säännöt ja käytännöt.

Kuva: Tiina Paunimo

Ilmoita pentue tai kodinvaihtaja

Voit ilmoittaa pentueen tai kodinvaihtajan tiedot lomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen pentutiedustelu@amstaffiyhdistys.net. Tähdellä merkityt ovat pakollisia.

Muistathan ennen tietojen lähettämistä tarkistaa, että kaikki ilmoittamasi tiedot ovat todennettavissa.

Ilmoitus pentueesta:

Pentue on

Kasvattajan yhteystiedot

Isän tiedot

Mikäli kyseessä ulkomainen koira, voit täyttää koiran terveystiedot alle.

Ataksia:

Emän tiedot

Mikäli kyseessä ulkomainen koira, voit täyttää koiran terveystiedot alle.

Ataksia:

Muistathan liittää lomakkeen yhteyteen todistukset ataksia- ja DVL2-tutkimuksista tai lähettää ne pentuvälittäjälle osoitteeseen pentutiedustelu@amstaffiyhdistys.net!

Ilmoitus kodinvaihtajasta: